PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty
Strona główna » Do przeczytania » Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy...
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy...Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy...
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy...
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy...
Wyprzedaż

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy...

Koszt wysyłki: od 9,00 zł

Kod producenta: 9788377052709

Stan produktu: Nowy

Cena: 34,99 zł

Cena poprzednia: 44,90 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 35 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

 


Siła nawyku

 

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego pewne czynności wykonujesz przez lata w takiej samej kolejności? Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. Nawyki, jakie w sobie wykształcasz, są potężne i trudno je przełamać. Podobnie jest z nałogami: paleniem papierosów, piciem kawy czy alkoholu. To ten sam mechanizm, jak przekonuje Charles Duhigg w swojej książce „Siła nawyku”. Czego możesz się z niej dowiedzieć?

Zmień nawyki, zmień swoje życie

Pierwszym krokiem do zmiany swojego życia może być zmiana nawyków, którym każdego dnia bezwiednie ulegasz. Cokolwiek by się działo, zawsze zachowujesz się w schematyczny sposób? Pokuś się o dystans i zobacz, jak wyrobić w sobie zupełnie nowe zwyczaje. To może doprowadzić Cię do konstruktywnej przemiany i przybliżyć do osiągnięcia wymarzonych celów.

Co więcej, z książki „Siła nawyku” dowiesz się, że modyfikacje przyzwyczajeń mogą prowadzić do zmiany w funkcjonowaniu społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych albo i całych państw.
 

Przykłady z życia wzięte

 

Jeśli nie przekonują Cię suche rozważania nad tym, jak mocne są Twoje przyzwyczajenia i jaka jest siła nawyków, to w kolejnych rozdziałach książki masz okazję zapoznać się z przykładami tego, jak zmiana nawyków wpłynęła na życie ludzi i przedsiębiorstw.

Nawet drobne innowacje, które wprowadzasz do swojej codziennej rutyny, mogą mieć duże znaczenie dla Twojej przyszłości oraz obranej drogi życiowej. To także ważna lekcja dla właścicieli firm z różnych branż działalności gospodarczej. Przekonaj się, jak znane marki potrafiły wywrzeć wpływ na konsumentów i wykształcić u nich zupełnie nowe nawyki.



 

Do książki możesz kupić też zestaw ➡ ZAKŁADEK


Autor: Charles Duhigg

Wydawnictwo: PWN

Rok wydania: 2013

Oprawa: broszurowa

Format: 14,5x20,5 cm

Strony: 424

 

 

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Klienci zakupili także
Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu